Cikk megjelenés: 2021-04-29 00:00:00 Utolsó frissítés: 2021-07-02 10:39:23
A BEIRATKOZÁS MENETE
A kialakult járványügyi helyzetre való tekintettel várhatóan a személyes beiratkozás elmarad, ezért arra kérjük a kedves szülőket, hogy a kipostázott kitöltendő adatlapokat postafordultával (a mellékelt válaszborítékban) küldjék vissza iskolánk részére!
Amennyiben a kitöltött dokumentumok visszaérkezése iskolánkba megtörtént, gyermeküket beiratkozottnak tekintjük!
Ha valamelyik másik iskolába fellebbezést nyújtanak be, annak elbírálásáig a dokumentumokat kérjük, ne küldjék vissza!
Sikeres fellebbezés esetén, jelezzék Sárosi Róbert tanügyi előadónak a 66/441-004-es telefonszámon, hogy gyermekük másik iskolába iratkozott be!
Az alábbi dokumentumokat kérjük a mellékelt válaszborítékban postafordultával visszaküldeni:
• tanulói adatlapot,
• másolat az általános iskolai bizonyítvány nyolcadik évfolyamáról, [!VÁLTOZÁS! A 8. évvégi bizonyítványt nem kell visszaküldeni, elég a szeptemberi iskolakezdéskor bemutatni]
• ha a gyermek SNI-s vagy BTMN-s, akkor az érvényes szakértői vélemény másolatát,
• menza igénylés esetén a mellékelt nyomtatványokat kitöltve [!VÁLTOZÁS! nagycsaládos kedvezmény igénybevétele esetén nem szükséges a MÁK által kiállított igazolás, elég nyilatkozni a jogosultság fennállásáról],
• egészségügyi nyilatkozatot kitöltve,
• Az új diákigazolvány igénylés az iskolában történik, amihez szükséges a Kormányablaknál ingyen igényelhető NEK adatlap megléte. Az adatlap másolatát is kérjük feltétlenül postázni.
Szeretnénk kérni, hogy az üres, ki nem töltött dokumentumokat (pl. ha nem igényel menzát) ne postázzák vissza!
A várható költségekről, díjakról a tanév megkezdésekor az osztályfőnökök adnak tájékoztatást.
Nem rendész ágazatban tanulók kollégiumi jelentkezése a Békéscsabai Szakképzési Centrum kollégiumaiba külön, egyéni úton történik.